درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 16 خرداد 1403 - 10:36   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

کم بازده‌ترین کشور جهان

  کم بازده‌ترین کشور جهان


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی
  آنچه که هر مدیر عاملی باید درباره قانون جدید هوش مصنوعی بداند
  روایت‌های مستبدانه
  چگونه گیمیفیکیشن می‌تواند تعامل کارکنان را افزایش دهد؟
  سواد داده: کلید اصلاح کسری اعتماد مدیران عامل
  کشورهایی که بیشترین استفاده از داده تلفن همراه را دارند
  کم بازده‌ترین کشور جهان
  چگونه جنگ گوگل علیه مشاغل کوچک منجر به یک بحران روابط‌عمومی شد
  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است
  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 18384صفحه نخست » جمعه، 6 شهریور 1394 - 15:56
نوآوری در کسب وکار با ایجاد بستری برای خرید و فروش در دنیای مجازی
نوآوری درکسب وکار،مشتری مداری در دنیای امروز با توجه به زمان کم وسهولت دردسترسی به خریدفقط با فروشگاه های اینترنتی به راحتی امکان پذیر می شود.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نوآوری درکسب وکار،مشتری مداری در دنیای امروز با توجه به زمان کم وسهولت دردسترسی به خریدفقط با فروشگاه های اینترنتی به راحتی امکان پذیر می شود.


به گزارش شارا، در این راستا طی همایشی با حضور مدیران ارشد و مشتریان گروه سرمایه گذاری سادات گروپ کیش دربرج میلادتهران از فروشگاه اینترنتی کالالند رونمایی گردید.


مدیرعامل فروشگاه اینترنتی کالالند هدف ازراه اندازی این فروشگاه اینترنتی رااعتمادسازی ومشتری مداری عنوان کرد و افزود ما با ایجاد این فروشگاه می خواهیم به مشتریان بهترین خدمات رابدهیم که میتوان ارسال رایگان،سیستم پاسخگویی آنلاین،قیمت مناسب،دادن اطلاعات کامل درخصوص محصول وگارانتی معتبروخدمات رامهمترین نقاط قوت این فروشگاه برشمرد.


مهندس تقی زاده گفت:درحال حاضرفروشگاه کالالند3هزار کالا راپوشش می دهدکه درآینده نزدیک این تعدادافزایش پیدامی کندوباتوجه به رقابتی که دراین عرصه است می خواهیم دریکی ،دوسال آینده جزبهترینهای تجارت الکترونیک باشیم.


درادمه این مراسم خانم ابراهیمی وآقای دیبا مدیراجرایی وداخلی این فروشگاه درخصوص دسترسی وفناوری سایت سخنانی راایراد نمودند و در پایان باحضور عماد وزعی رییس هیت مدیره،مهندس حمیدنوری مدیرعامل شرکت رخ آذین رویا،مهندس رضااصلانی مدیراداری مالی شرکت سادات گروپ کیش ومهندس تقی زاده کیک رونمایی بریده شد و از تعدای ازشرکت های همکار و مشتریان تقدیربعمل آمد.
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  کاهش توهم هوش مصنوعی


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  کم بازده‌ترین کشور جهان


  چگونه جنگ گوگل علیه مشاغل کوچک منجر به یک بحران روابط‌عمومی شد


  کشورهایی که بیشترین استفاده از داده تلفن همراه را دارند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد